دسته‌بندی نشده

چرا کرم دورچشم دیان همزمان چندین خاصیت را باهم داره؟

کرم دور چشم دیان

چرا کرم دورچشم دیان همزمان چندین خاصیت را باهم داره؟
رفع تیرگی،رفع پف،رفع میلیا،لیفت انتهای پلک،رفع چروک های پنجه کلاغی،رفع گودی چشم و…

  • همونطور ک میدونید کرم دورچشم فراسودمند مهر دیان حاوی :
    بیش از ۵۰نوع روغنقابض ( هسته آلبالو ، زردآلو ، زالو ، میگو ، خراطین ، کلاژن هیدرولیز ، سلولزا ، جواهر ، کتان و … )  عصاره ها و پروتئین های هیدرولیزیست که در رفع آسیب های مذکور موثرند.

علاوه بر مواردگفته شده حاوی کوکیوتن،ویتامین آ و ماتریکسل۶۰۰۰و انواع پروبیوتیک هاست.

قبلا پیرامون خواص و ویتامین آ و کوکیوتن توضیح دادیم (:

  • و اما ماتریکسل۶۰۰۰ چیست؟ اول اینکه در محصولات مراقبت از پوست لاکچری و بسیار گران قیمت خارجی از ماتریکسل ۳۰۰۰ استفاده میشود و ماتریکسل ۶۰۰۰ بجهت نایابی،خلوص و گران قیمت بودن در آنها چایگاهی ندارد.
    اما در برند دیان؛ ماتریکسل۶۰۰۰ ک یک پپتید جوانساز است در کرم دورچشم بکار رفته است.

کرم دورچشم دیان تاثیرات شگرفش ماندگار است؛  به این معنا که بعد از استعمالش و رفع تیرگی،پف،میلیا،چروک های پنجه کلاغی و افتادگی پلک تاثیرش جاودان میماند(بجهت ماده جادویی ماتریکسل۶۰۰۰).

  • شاید از نام این ماده ب ذهنتان خطور کند ک مبادا نوعی ماده شیمیایی یا دارای عارضه باشد؟
    ولی باید بگویم که …  ماتریکسل نام یک پروتئین است که شدیدااا خاصیت جوانسازی و ضد پیری دارد و ترشح کلاژن و الاستین را تحریک میکند؛این ماده همچنین از طریق حذف ناخالصی ها کمک میکند تا پوستی شاداب و سرزنده داشته باشیم.

ماتریکسل۶۰۰۰ یک پروتئین شگفت انگیز است که بخش مهمی از ساختار پوست را تشکیل میدهد؛نه تنها ماده مضر و شیمیایی نیست بلکه دقیقا در ساختمان پوست انسان بکار رفته و وظیفه اش پیوند دادن سلولهای پوست است و به موازات افزایش سن ماتریکسل موجود بین سلولهای پوست تحلیل میرود و پوست را مستعد چین و چروک و پیری میکند.

ماتریکسل از طریق پوست جذب میشود و بدن را تحریک و وادار به ترشح کلاژن میکند.
یک تحقیق در سال ۲۰۱۳ پیرامون این ماده بروی ۱۲۰نفر میانسال انجام شد و نتیجه آن این بود که در همه ۱۲۰نفر طی استفاده ۱ماهه و مداوم از کرم حاوی ماتریکسل؛ پوست آنها بین ۵تا۱۰ سال جوان شد.
این ماده بسیار گران قیمت و نایاب است و همچنین تحت فرمولاسیون خاصی باید در محصول مراقبتی استفاده شود و همانطور ک گفتم مرغوب و خالص ترین حالت ممکنش ماتریکسل۶۰۰۰ است ک هیچ برندی تا بحال ادعای استفاده از آن را نکرده و گران قیمت ترین برندهای اروپایی از ماتریکسل ۳۰۰ استفاده کرده اند.

کرم دورچشم دیان حاوی این ماده + مواردیست ک مفصلا توضیح داده شد.
و این ماده اخیرا ب فرمولاسیون آن اضافه شده است و قیمت حقیقی آن ۳۳۰ت است ولی تا قبل از سال جدید با همان قیمت ۱۵۰ت بفروش میرسد.

کرم دورچشم ۱۰میل از یک برند معروف ک حاوی ماتریکسل۳۰۰ و چند ماده شیمیایی آسیب زاست به مبلغ ۲میلیون و ۱۰۰هزار ت قابل خریداری است. مبالغ را بیان میکنم تا پی ب ارزش واقعی این محصولات ک با علم با عشق و با خلوص و تضمین شرافت تقدیم وجود پرمهرتان می شود ببرید.

مشاهده دیگر مقاله ها 

1 دیدگاه در “چرا کرم دورچشم دیان همزمان چندین خاصیت را باهم داره؟

  1. HRM Bah Mbi گفت:

    Attn. Director, We are interested in your products. Please contact us if your company can handle a bulk supply of your products to Cameroon. Please send your reply to bahmbi3@aghemfondom.com HRM Bah Mbi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *